יום חמישי, 10 בפברואר 2011

טלי היקרה שלי


הבלוג הבא מוקדש במיוחד בשבילך , במשך שנה וארבע עברנו לא מעט חוויות לימודיות ואחרות , מצחיק אותי לחשוב שאני צריכה לרשום לך בלוג תגובה למרות שלפני כל בלוג אנחנו מדברות לפחות עשר פעמים, בזמן כתיבת הבלוג עוד חמש פעמים ולאחר סיום הבלוג כבר הפסקתי לספור .אולי בשל העבודה שאנחנו חברות לצוות עבודה וחברות בחיים הפרטיים אז החברות הוירטואלית לא כל כך תקפה עלינו ( למרות שמעתי לאחרונה יש רעיון לכלות/חתנים וירטואליים תחשבי על סחר באנשים וירטואליים...). בכל פעם שעשינו משימה שקשורה ללימודים העדפנו מפגש של פנים מול פנים וכוס קפה ביד. אני זוכרת את העבודה הראשונה שלנו אצל גילה ישבנו מחשב ליד מחשב על המיטה שלך וניהלנו צ'ט קולי וטקסטואלי שאנו יושבת במרחק נגיעה . אם הלימודים השתדרגנו עברנו ל" אייפונים וגלקסי" התחלנו לדבר במסעדה באמצעות מכשירים טכנולוגים שברשותנו. אני מודה לך מאוד ששכנעת אותי ללמוד במגמת תקשוב ולא ויתרת לי לאורך כל התקופה, אני בטוחה שכל אחת מאיתנו רואה את הלימודים בצורה שונה ורוצה להתפתח למקומות אחרים אך תמיד יהיה חוט שמקשר בנינו ונזכור שעבודת הצוות שלנו הכי טובה שאנחנו ביחד.                                            
אני רוצה להזכיר לך את הנסיעות למכללה ומהמכללה ולכיוון הבית יצא לנו לדון / לריב / להתווכח / לחלוק דעות שונות  על עניינים לא פשוטים מהי כוחה של הטכנולוגיה?  לאן היא עוד יכולה לשאוף? את מי היא רומסת בדרך? מי צריך לקחת את המושכות? ועוד הרבה. כתשובה לאחת השאלות מבן הרבות את הבלוג הבא אני מציעה לך לקרוא שיעסוק בעוצמת של הטכנולוגיה. הטכנולוגיה  בשיאה "מהפכנים דוט קום"  שלטון נופל לא בשל רדיו או טלוויזיה אלא בשל רשתות חברתיות (הנושא יקרתי שלנו בסמינריון) אם חשבנו לעצמנו מה כוחה של הרשת החברתית ואם חשבנו לרגע שהנושא שלנו קצת שטחי ואולי אין בו הרבה חלק תיאורטי הרי שקבלנו תשובה בחינם... הנושא הכי חם בגלובוס.
אוהבת אותך ומאחלת לך הצלחות בכל התחומים
ליאת אסטורוגו 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה