שלום לכולם
השבוע רציתי לדבר איתכם על נושא מצגות
בשלבי סיום הסימסטר השני שלי קבלתי אומץ להעביר את מערכי השיעור שלי בתורה למצגות עם קישורים רלוונטים ותוספות מעניינות. אני מודעת לכך שהן לא מתוקשבות במלואן אך אני חייבת לציין שאני מאוד מרוצה לגאה בעצמי .
מעניין אותי לדעת האם יהיה הבדל בקרב התלמידים (מוטיבציה , הקשבה גרוי וסקרנות) . למיטב ידעתי שיעורי התורה הם שיעורים אהובים( לפחות סיפורי התורה ... לא שעורי הבית ). אני אשמח לשתף מעוניניים ולקבל משוב . התחלתי עם שמשון הגיבור ספר שופטים פרקים י"ג- ט"ז
מטרת העל היא שנוי הפגדודיה והשנוי חייב להתחיל בקטן ללא ספק בעוד מספר שנים ברור שתוכנית הלימוד תצטרך לעבור מהפך , כאשר הלמידה בעזרת מחשב יהיה הדבר המרכזי והמשמעותי ביותר בבתי הספר.
אולי כיום אנו מדברים על מצגת ככלי נוח יותר מדף עבודה אך לדעתי זוהי התחלה של שנוי.
השבוע רציתי לדבר איתכם על נושא מצגות
בשלבי סיום הסימסטר השני שלי קבלתי אומץ להעביר את מערכי השיעור שלי בתורה למצגות עם קישורים רלוונטים ותוספות מעניינות. אני מודעת לכך שהן לא מתוקשבות במלואן אך אני חייבת לציין שאני מאוד מרוצה לגאה בעצמי .
מעניין אותי לדעת האם יהיה הבדל בקרב התלמידים (מוטיבציה , הקשבה גרוי וסקרנות) . למיטב ידעתי שיעורי התורה הם שיעורים אהובים( לפחות סיפורי התורה ... לא שעורי הבית ). אני אשמח לשתף מעוניניים ולקבל משוב . התחלתי עם שמשון הגיבור ספר שופטים פרקים י"ג- ט"ז
מטרת העל היא שנוי הפגדודיה והשנוי חייב להתחיל בקטן ללא ספק בעוד מספר שנים ברור שתוכנית הלימוד תצטרך לעבור מהפך , כאשר הלמידה בעזרת מחשב יהיה הדבר המרכזי והמשמעותי ביותר בבתי הספר.
אולי כיום אנו מדברים על מצגת ככלי נוח יותר מדף עבודה אך לדעתי זוהי התחלה של שנוי.
הי ליאת,
השבמחקשמחתי לקרוא שאת מובילה שינוי בשנה הבאה, בשיטת הלימוד שלך.
כמובן שהמשימה להפוך את החומרים הכתובים לחומרים דיגיטאליים אינה קלה כלל וכלל . אך זהו צעד ראשון וחשוב להובלת התקשוב.
אני בטוחה שההנאה והעניין שיפיקו תלמידייך משיטת לימוד זו יחפו במידת מה על ההשקעה הרבה!
ישר כח!